Tell Me Why Türkçe Yama Çalışması [Devam Ediyor]

Türkçe yama çalışmasına oyunun ilk çıktığı gün başlamış bulunmaktayız. Oyunda ana menü maalesef çok uğraşlarımıza rağmen Türkçe karaktersiz olacaktır. Altyazı fontlarında sorun bulunmamaktadır. Oyunun hikayesini Life is Strange oynayan arkadaşlar beğeneceklerdir mutlaka. Çeviri devam etmektedir. En yakın sürede bitirmek için gayret gösteriyoruz. Yama diğer yamalara oranla maalesef daha yavaş ilerlemektedir.

Türkçe yama çalışmasına ait oyunun ilk kısmı niteliğinde bir video;

“Tell Me Why Türkçe Yama Çalışması [Devam Ediyor]” ile İlgili 44 Yorum

  1. Avatar
    salih says:

    Hocam kolay gelsin, ellerinize emeğinize sağlık. Ne zaman tamamlanır?

    Cevapla
  2. Avatar
    Max says:

    Dört gözle beklediğim ve bir hışımla şans eseri Steam’den aldığım oyun. Umarım kısa sürede tamamlanır, iyi çalışmalar.

    Cevapla
  3. Avatar
    Berkay says:

    Hocam kolay gelsin, merak ettiğim 3 konu var.
    1- Yama ücretli mi olacak?
    2- Tüm bölümler mi çevriliyo şuanda?
    3- Çeviriyi ortalama olarak ne zaman bitirmeyi planlıyosunuz?
    Teşekkürler.

    Cevapla
    1. exTRme
      exTRme says:

      Yama ücretsiz olacak. Bütün bölümler çevriliyor. Çok yakında bitirmek için gayret gösteriyoruz.

      Cevapla
      1. Avatar
        Meraklı vatandaş says:

        Selamlar, tahminen %kaçı çevrildi oyunun bilgi verebilir misiniz?
        Kolay gelsin, iyi çalışmalar..

        Cevapla
  4. Avatar
    Juin says:

    Adamsınız bazı siteler sıfır oyun yapmış gibi para alıp üyelik sistemi kuruyor bunlara prim vermeyin.Apexçeviri gibi sitelere destek verin.

    Cevapla
  5. Avatar
    Emre says:

    3 bölümünde çevirisini merakla bekliyoruz, takipteyiz. Şimdiden elinize sağlık, kolay gelsin.

    Cevapla
  6. Avatar
    furkan says:

    merhaba emeğinize sağlık, bölüm bölüm mü yayımlayacaksınız yoksa hepsi bitince mi?

    Cevapla
  7. Avatar
    özgür says:

    1 aydır %30 dan %35 e ancak geldiniz.Artık hızlansanız keşke bu oyunun yaması için.Oyunu oynamak için sabırsızlanıyoruz.

    Cevapla
    1. Avatar
      platinium says:

      Kardeşim Adamlar gönüllü olarak çeviri yapıyorlar yapmak zorunda da değiller bize düşen sabırla beklemek 1 aydır %5 gittiniz demesi kolay buyur sen çevir ozaman

      Cevapla
    2. Avatar
      Barisijen says:

      Mafia 1 çevirisi başladığı için Tell Me Why’a eskisi kadar vakit ayıramıyoruz, gönüllü olarak çalışan ufak bir ekibiz, keza Tell Me Why’ın satırları geliştiricinin önceki oyunu Life is Strange’e göre daha ağır bir dile sahip ve uzun. Bu yüzden çevirinin tamamlanması normalin üzerinde bir zaman alacak.

      Cevapla
  8. Avatar
    Şenol says:

    Şimdiden elinize kolunuza sağlık merakla bekliyorum, İki sorum olacak,
    Çeviri 3 bölümü de kapsıyor mu?, ve tahmini ne zaman çıkar acaba?

    Cevapla
    1. Avatar
      Barisijen says:

      Kapsıyor. Birkaç ay içerisinde bitmesini planlıyoruz.

      Cevapla
  9. Avatar
    Berkay says:

    iyi günler ne zamandır takip ediyorumda hala yüzde 35 de ne zaman biter

    Cevapla
  10. Avatar
    ece says:

    Sabırsızlıkla bekliyoruz emeğinize sağlık şimdiden.

    Cevapla
  11. Avatar
    asfsdf says:

    hocam kolay gelsin çeviri devam mı ediyor yoksa iptal mi oldu

    Cevapla
  12. Avatar
    okan says:

    Ellerinize sağlık en kısa sürede bitmesi ümidiyle beklemedeyiz

    Cevapla
  13. Avatar
    Hazal says:

    Hocam çeviri devam ediyor mu eğer çoğu çevrilmişse bi beta yama alabilir miyiz 🙂 Heyecanla sonuçları bekliyoruz…

    Cevapla
    1. Avatar
      Barisijen says:

      Beta yayınlamayacağız. Çeviri devam etmekte. Desteğiniz için teşekkürler.

      Cevapla
  14. Avatar
    HasanP says:

    Bu oyunu cidden merak ediyorum inşallah mafia çevirisini hıphızlı şekilde bitirip bu yamaya geçersiniz. yaptığınız çeviriler gerçekten kaliteli forum sitelerinde ki translate çeviri ile kıyaslanamıyor bile. Ben sizi tercih ediyorum elinize sağlık

    Cevapla
  15. Avatar
    salih says:

    O kadar merakla bekliyorum ki her gün siteye girip 3 kere yeniliyorum :upside_down:
    Kolay gelsin ellerinize emeğinize sağlık. En kaliteli oyun çeviri sitesisiniz. Hizmetleriniz
    için teşekkür ederim 🙂 İyi günler.

    Cevapla
    1. Avatar
      Barisijen says:

      Çok teşekkür ederiz 🙂 Ekip olarak Mafia’ya yoğunlaştığımız için Tell Me Why’ı biraz boşladık. Ama telafi etmek için uğraşacağız, tekrar teşekkürler.

      Cevapla
  16. Avatar
    Şenol says:

    Herkesin emeklerine sağlık, sıra buna gelmiştir umarım 🙂

    Cevapla
  17. Avatar
    Eyüp Turgut says:

    Acaba önceliği bu oyuna verip daha kısa sürede bitirebilirmisiniz?
    Oyunu acayip merak ediyorum da 😀
    Kolay Gelsin..

    Cevapla
  18. Avatar
    Mesut says:

    Yama hiç ilerlemiyor sanırım, uzun zamandır %50 de duruyor.
    Aktif çeviri yapılıyor mu şuan acaba?.

    Cevapla
  19. Avatar
    yiğit says:

    merhaba sheltered ve moonlighter türkçe yama çıkartırsanız sevinirim

    Cevapla
    1. anil523
      anil523 says:

      moonlighter yapmamıza gerek yok resmi türkçesi var bide sheltered türkçe yaması var hatırlıyom yapmışlardı

      Cevapla
  20. Avatar
    Redd says:

    DONTNOD Entertainment yani bu oyunu yapımcısı Twin Mirror oyununu çıkarıyor onunda Türkçe yama çalışmasına başlanırmı acaba?

    Cevapla
  21. Avatar
    Sevgi says:

    Hala bekliyorum lütfen çıksın artık çok sabırsızım life is strangeyi bitirdim çoktaan 🙂

    Cevapla
  22. Avatar
    Burçak says:

    Belki sayfayı gün günde 10 kere yeniliyor olabilirim. Oyunu edindim ve yamayı bekliyorum. Çevirinin de hızlanması harika oldu. Ayrıca yukarıda Twin Mirror ile ilgili çeviri önerisi gelmiş. Öyle bir şey olursa tadından yenmez.

    Cevapla

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir